Czy standy reklamowe wspomogą sprzedaż produktów?

Sposoby na reklamowanie produktów oferowanych w sprzedaży stacjonarnej charakteryzują się dużą różnorodnością. Nadal podstawą do prezentowania własnej oferty są tradycyjne nośniki reklamowe, które bardzo dobrze trafiają do szerokiej grupy klientów.

Ekspozycja towaru oraz standy reklamowe

standy reklamowePrzykładem tego rodzaju elementów są stojaki reklamowe z metali ustawiane najczęściej niedaleko sklepu, a w przypadku większych placówek handlowych również w jego wnętrzu. Oczywiście stojaki reklamowe z metalu czy też tworzyw sztucznych stanowią wyłącznie nośnik reklamy. Skuteczność zależy w głównej mierze od treści reklamy, a nie nośnika. W przypadku stojaków reklamowych prezentowane są konkretne zestawienia produktów, a więc to graficzna strona przekazu stanowi tutaj dominujący element. W związku z taka sytuacją same stojaki nie powinny absorbować uwagi klient, tak aby mogli oni skupić się na zapoznaniu się z treścią reklamowanych produktów. Kolejnym dosyć istotnym aspektem, na których warto zwrócić uwagę przy sprzedaży produktów są standy kartonowe służące do ekspozycji towarów, na sprzedaży których najbardziej zależy właścicielowi sklepów. To właśnie dobór prezentowanych produktów stanowi kluczowy element. Zachowanie spójności w tym elemencie ma dosyć duże znaczenie, więc warto zadbać o to, aby oferta przedstawiana na stojakach reklamowych pokrywała się z produktami, które znajdują się na standach kartonowych.

Takie podejście może zapewnić właścicielowi najlepsze rezultaty. Warto również zadbać o detale, takie jak listwy cenowe wyróżniające się kolorystycznie lub rozmiarowo.