Jaki powinien być off road w Polsce?

Chyba każdy chłopiec, chłopak chciał kiedyś wejść na płytę toru wyścigowego i zrobić kilka okrążeń. Jednak nie każdy się zastanawiał co tak naprawdę sprawia, że dany tor jest tak lubiany, a inny, że właśnie odwrotnie.

Off road w Polsce to nie wyścigi

off roadPo pierwsze, jeżeli chodzi o tory wyścigowe, to muszą być one tak bezpieczne jak to tylko możliwe. Nic nie jest ważniejsze od bezpieczeństwa. Jeszcze tory samochodowe, gdzie ścigają się samochody niemal seryjne nie muszą być aż tak bezpieczne, ale tam gdzie ścigają się samochody mega sportowe oraz motocykle tor musi spełniać wszystkie normy a nawet je przekraczać w dobrą stronę. W takich zawodach ja choćby drifting prędkości są spore, ale jednak samochody są dość bezpieczne, ponieważ jest obowiązek posiadania klatki bezpieczeństwa. Ogólnie mimo że są to sporty ekstremalne to jednak bezpieczeństwo jest najważniejsze. Co później? Wyścigi to nie off road w Polsce, że po prostu przejechać od pkt a do b. O nie nie. Bardzo ważne jest, żeby określić charakterystykę, jaką ma mieć tor. Nie może być to zlepek dziwnej kombinacji. Wszystko musi być tak pomyślane, żeby odpowiednio wymyślić długie łuki, może jakieś ciekawe wolne szykany, które są trudne technicznie. Może jakiś korkociąg jak na torze laguna seca. Ogólnie jest bardzo dużo różnych torów i wiele z nich ma w sobie to coś, czego nie ma żaden inny. Jaki powinien być więc tor? Taki, żeby przy każdym wyścigu wzbudzał ogrom emocji wśród oglądających i wśród jeżdżących.

W sumie u tych drugich bardziej, w końcu to oni mają się tam ścigać, a nie oglądający. No i jeszcze raz powtórzę, że ma być bezpieczny.