Krówki jako gadżet sportowy

Rynek sportu jest szczególny. Najważniejszym produktem, jaki w tej branży proponuje się potencjalnemu klientowi – kibicowi, jest impreza sportowa i emocje, które się z nią wiążą. Wokół imprezy sportowej kształtują się jednak zwykle wydarzenia towarzyszące: promocyjno-reklamowe.

Krówki z logo firmy

Dzięki temu właśnie kształtuje się coraz silniej rynek gadżetów, które kluby sportowe zarówno sprzedają, jak i oferują swoim sympatykom w ramach akcji promocyjnych i różnorakich konkursów. krówki z logo firmy Jednym z bardziej wdzięcznych przykładów gadżetów do rozdawania mogą być krówki z logo firmy. Ludzie na ogół lubią słodycze, a cukierki w tym przypadku są sposobem dystrybuowania logo klubu, zwiększania zasięgu działań, promowania przyjaznej atmosfery i budowania przywiązania do klubu. Osoby, do których trafiają krówki reklamowe, zapamiętują nazwę drużyny, dzięki czemu w konsekwencji mogą zacząć śledzić jej losy i – być może – trafić do grupy fanów. Sposobów na dystrybucję łakoci w przypadku klubu sportowego jest kilka. Krówki z logo firmy mogą być rozdawane kibicom w czasie meczów i innych sportowych wydarzeń. Stanowią osłodę porażki lub miły akcent zwycięstwa. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że wówczas nie docieramy do nowych sympatyków. Perspektywa zmienia się jednak, jeśli wyjdziemy z akcją marketingową do miasta czy do galerii handlowej. Tam trafimy na ogromną liczbę przypadkowych osób, które stać się mogą naszymi kibicami. Im więcej takich krówek rozdamy, tym jest większa szansa na to, że trafimy do sporej grupy docelowej.