Praca nad filmikiem instruktażowym 2D

Od 2011 wykorzystuje się specjalne filmiki instruktażowe w metodzie 2D, aby zachęcić klienta do zakupu bądź wyjaśnić mu proces funkcjonowania danej rzeczy. Nie tylko są one praktyczne, ale również bardzo przyjemne w trakcie oglądania, ponieważ bardzo często są też humorystyczne. Obecnie wykorzystuje się je o wiele częściej na stronach internetowych.

Modne filmiki instruktażowe w 2D

ciekawy explainer videoKiedy zastanawiamy się w jaki sposób możemy urozmaicić naszą stronę albo jak wyjaśnić klientowi działanie naszego przedmiotu, który oferujemy do zakupy to ciekawy explainer video może nam ułatwić to zdanie. To po prostu filmik instruktażowy robiony metodą 2D. Nie trwa on dłużej niż 90 sekund, a przy tym bardzo szybko wyjaśnia konsumentowi dlaczego może potrzebować danej rzeczy albo jak z niej korzystać. Należy pamiętać, iż tego typu produkcja jest zazwyczaj bardzo prosta, a główne postacie mają ciekawe cechy charakteru i bardzo często dobre poczucie humoru. Dodatkowo ważne jest płynne przechodzenie przez scenariusz, a oznacza to, że filmik tego typu ma swój rytm. Do tego rytmu muszą być skomponowane nie tylko dialogi, ale również muzyka. W przypadku dźwięku musi on być słyszalny, jednak nie może zagłuszać głównej treści. Tego typu produkcje są bardzo proste, jednak mają swój urok oraz w prosty sposób zachęcają klienta do zakupu, dlatego warto mieć explainery na swojej stronie internetowej w ramach zachęty dla klienta.

Prowadzenie strony internetowej z danym produktem nie zawsze jest proste, jednak korzystając z prostych filmików instruktażowych w wersji 2D możemy w łatwy sposób wyjaśnić klientowi działanie danej rzeczy oraz to po co jej potrzebuje. Strona od razu nabiera ciekawego charakteru, a krótki filmik zachęca do odtworzenia danej treści.